Monday, April 21, 2008

Have u ever....

taken from my friendster's blog...

Have you ever had the feelings that make you feel uneasy, angry or having a mood swing? I know I have…but sometimes the over excited feelings can lead us to uneasiness gak kan? Like when we have butterfly in our stomach…it makes us feel uneasy..sakit perut nak terberak pon ade…LOL! A guy that we have crushed on suddenly sit in front of you? Uishh…tak snang duduk…control cun beb.. iskk..tudung kne btol…kalau tgh makan mase tuh…jgn kasi comot…cili kat gigi tuh… kne check slalu…hehe… pastu…tetibe…tit tit…bunyik msg…ishh..org yg kite minat tuh anta sms la plakk…aduss…the smile aa…I tell u…very the luass…bace msg…pastu senyum sorang2…tgh dlm toilet buang hajat…sanggup bwk handphone masuk…semate2 nk tunggu si die tuh msg…kes lebey terukk? Ditahannyer perut tuh so that it wont memulas… wakaka….


Hmm…nih part yg best…org yg kite suke tuh..ask us out plakk…teman makan ke…gi Giant ke…the kupu2 will keep on flying in our stomach kann? Dap dup dap jantung ni…Allah je yg tau betape sukenyer kite time tuh…padahal nk teman gi mkn kat dpn umah…tapi…semboq perfume tuh…mcm nak gi KLCC… I know I have been into that situation…isk...

What if the person that we have crushed on 2…distancing him/herself from us? Bak kate Radhi OAG…Haru Biru…we will keep on thinking…what we have done wrong? Tersalah cakap ke? Hmm… atau pun…that person has the same feeling for us? Nih kire main tarik tali la ni…the virtual tug of war… malu tapi mahu…


orite2…I’m having some bad days… I know I have been talking a lot lately…seriously I dunno why…there’s a lot to say and think and be put in words…

No comments: