Friday, December 5, 2008

how do you feel?

....wen u told a SECRET to some1... he/she spilt it out and made other people to look at us with THE LOOK? can we call him/her back-stabber? or back-knifer *got such word meh?*

it so happens to everybody... our intention is TO HELP.. but they *referring to dat sum1* misunderstood OUR INTENTION TO HELP... takkan kite nk biarkan die terkapai2 ku kelemasan *wahh... nyanyi lagu sudirman plak*... bak kate pepatah... seperti melepaskan hanjenggg tersepit.. kite dh tolong lepaskan die... pastu die geget plak tgn yg membantu inieww... DAYMNE!!!

dh... lepas nih... jgn harap kite nak tolong... lantak engkau lahh... nk terbalik tertonggeng... seme2 ter tu... tak payah konon2 nak mengadu kau sakit... kau nk mampos... kau nk kawen.. atau kau nak beranak... kalau kau dh dok dlm dunie kau tu... sape2 pon takleh kacau... so.. fuck it... kau dok jd cam kera sumbang... lagi bagus... tak menyusahkan org... tak payah nak pandang2 org tak puas ati mcm kau tak buat salah...

marah la nih... mendidih hati iniew... mak sentapzzz....

4 comments:

hartini said...

Jet, akak pun ader jmpa org mcm tu. dia asyik ngan dunia dia jer, mcm la org lain tak pernah merasai aper yg dia pernah rasai. konon nak simpan rahsia, tak nak akak tahu. tapi sebenarnya aku tahu kbykan ttg aper yang dia cuba sorok. akak bknnya bodoh tak tahu aper yang berlaku dpn mater akak.

Beautiful^Devil said...

OUCH!!!~~

l i e y n said...

hmmmm....this is steamingly HOT!!!

hidayah said...

ni mesti ada kes nih...