Friday, July 3, 2009

the first...



well.. enuff wit angry post.. sesekali je kannn? huhu.. Last 2 nytes when we were about to sleep.. seperti biase aku mencari kedudukan dan posisi tido yg selesa.. pe'el aku skang aku suke pegang perut sblm dan mase aku tdo.. sampai satu malam tu en suami kate aku mengigau tergelak2 sambil pegang perut.. wahaha.. cuz i can feel the baby's movement oredi.. so.. there's a bit of selok feelings la over there.. aku tanye la en suami.. "dh knape u tak peluk i soh i tdo balik ble tgk i mengekek mlm2 tu?" jawapan en suami adalah sgt tak boleh blahh.. "tanak la i.. buatnye i peluk u.. tetibe u pandang i dgn mate merah? haaa... sape nk jawab??" sgt gile kan en suami? anyhu.. talking about the baby's movement.. kekadang die dok melintang kt my lower abdomen.. kadang2 die kt kiri and kanan.. so yesterday mcm biase aku pegang perut belah kiri sambil tido terlentang.. and suddenly i felt doink! dan doink! dan doink! lagi.. wahahahaha.. aku bitau en suami.. die pon excited nk pegang tp baby dh senyap.. wahahaha.. i can feel the baby's kick oredi.. i told en suami.. esok kne cte dlm blog.. hehe.. suke2.. tapi sumtimes i have to be very quiet in order to feel the kicks.. sbb kulit perut aku tebal.. dalam erti kate lain.. boncet sblm preggo laaa...wahahah..

i'm in my 17 into 18 weeks of pregnancy.. no more muntah2 and loye2.. but nafsu nak makan tuh sangat membuak2.. en suami ckp aku champion makan.. pantang di ajak.. kalau aku tgh tdo pon (well.. sumtimes aku tdo awal).. die kadang2 bertanye(test market).. nk makan tak? trus segar bugar mateku dan bangun utk bersiap.. yeayy!! jom g makan.. last aku g timbang wuz last week that resulted me to 63.5kg.. huhu.. a healthy weight lg i supposed.. but sumtimes i'm worried bcuz somehow i cudnt ctrl my eating habit.. huhu.. pantang nampak or org mention psl makanan.. jiwaku meronta2 ingin makan uolzz.. hehe.. kang tak pasal2.. aku lg besar dr en suami.. huhu..


No comments: