Thursday, September 18, 2008

cookies in the making....

cookies in the making..

aku yg sgt tekun...

k.intan tgh masukkan honey cornflakes...

model dan biskut yg diperagekan... =)

cornflakes with chocolate

cookies yg dh siap...

huhu... tuh die sume gamba2 cookies... next... pics were taken during sahur @ McD... lihat mate ku yg bengkak... wuahahahaha....

yani, me and bulat...

mdm intan with her quarter pounder yg tak sdap... huhu...

ms yani n ms jet

8 comments:

Anonymous said...

xajak pun..xpe xpe

aniszygmanis

Did said...

Aku nak jadi QC utk cookies ko bleh? huhuhu...

intannina said...

Jgn la majuk kak anisz... sabtu ni kita buat kiuh lagi, nanti ku hantar surat jemput ek... aku sampai sakit pinggang tau buat kuih ni...

Beautiful^Devil said...

wtf kiuh kak intan?

noniey alias said...

anta lah sampel cookies ke zeta ye. macam sedap je. mana tau leh wat bisnes. huhuhu...

rajin betul korang sahur kat mcd. ngan mata2 bengkak je sume. intan je yang nampak semangat duk ngadap makanan tu

l i e y n said...

rajinnya buat kuih....org kat zeta ni takde pun dengar yg buat kuih sendiri...semuanya tunjuk je....
nnt jgn lupa jemput dtg umah...anak aku nk collect duit raya...huhuhuhu

bestnya sahur kt luar...i wish......

hidayah said...

ada masa lak ek korang buat kuih.. tak pe ah.. sementara bujang n masih tak de anak ni, bleh ah buat.. masa pun byk.. nnt2 dah ada anak, tunjuk je la kuih.. :P

hidayah said...

bila la masa korang buat kueh ek.. tak pe la.. sementara bujang, anak pun tak de lagi.. bleh ah... nnt esok2.. dah ada anak, tunjuk je la kuih tu.. hahaha..:P..