Monday, April 27, 2009

confuse kot?


vs


ni cte sblm kawen.. both of us (en suami n i) went to megamall to have our meal kt McD (ye aku tau.. aku tak boikot McD).. we sat sumwer yg dkt ngan sitting ronald mcdonals.. tgh sdap2 mengunyah tu.. ade la sorg bdk ni bergayut kt ronny yg kesepian dan kegersangan ittteewww... tibe2 bertanye lah si budak kecil yg sgt naif dan mengalami kekeliruan itu kepade si ronny yg mmg keje die hari2 duduk keseorangan dan kesangapan disitu...

budak kecil: KFC, KFC.. nampak mummy saye tak?

aiyakkkkkkk!!!!!~~~~~

kalau ronald mcdonald tu boleh bercakap.. korang rase ape yg die nak jawab? ke die smack down bdk tu dan letak bdk kecil tu dalam beg plastik itam mcm undertaker slalu buat tu?

aku dan encik suami dah takleh tahan gelak.. nk kate bodoh kang.. bdk tu kecik lagi.. sgt naif dan tatau pape.. iskk... mak die tak aja ke yg pakcik tue rambut putih tu name die colonel sanders or KFC dan yg rambut merah mcm Bozo the clown tu name die ronald mcdonald?

*haih*

4 comments:

l i e y n said...

sungguh limited pengetahuan budak kecik tu.....
kesian...
harharharharhar...

Yummy Yum said...

hehehehe...memang kelako...mak dia tak sempat ajar kot

noniey said...

hehehee.. memang lawak.. kalau aku jadi mak bapak budak tu, confirm aku suh laki aku yang gi amik anak aku lari dari situ. hehehe

Anonymous said...

budah tu hilang mummy dia ke?
kesian nye. dia jumpa tak mummy dia afterward?