Thursday, June 25, 2009

words to ponder upon..

aku dpt dr blog ms tgh blog hopping... so.. i wud like to share this quotation wit all bloggers..

"..... kalau ade kawan yang nak pantang nampak ape sahaja yang kita ade, dan dia pun mesti nak jugak, hati hati, sebab orang macam ni la yang selalunya kawan makan kawan..."

=anonymous=

5 comments:

l i e y n said...

uihhhh.....
dahsyat gak...tapi mcm betul je!!!

sUYA said...

btol tuh!!!

zahryanie said...

betul tu..
so berhati2 lah ngan org macam ni..
org macam ni akan bsikap tanam tebu ditepi bibir bila mintak tlg / tanya kita itu dan ini..tapi....be careful n sendiri mau ingatla okess...:)

Intan Noorazlina said...

tu namanye org yg takleh kalah dgn org lain... mati la kalau nak semua yg org ada, esok org nak beli kapal terbang dia nak beli kapal terbang gak... haru biru la jawabnye...

hartini said...

Mmm bahaya jugak tu . . .