Wednesday, September 9, 2009

samb dr blog k.intan...

ini adalah kuih yg siap di conteng dgn chocolate..

ye puan2.. chocolate pon sudah sejuk.. mari kite isi ke dalam balang.. balang mestilah kedap udara.. (jgn peduli sebijik yg terendam chocolate tu.. accident)

ye puan2.. ini lah balang kuih yg telah diisi dgn kuih2 tadi.. untuk display sahaje..

** SELAMAT MENCUBE!!**

5 comments:

sheffy said...

saya nak peanut butter cookies tu byk2 boley x? hehehehe... shedappppppp.... pandai korang buat...

Intan Noorazlina said...

tempahan dah tutup.. org nak balik kg dah ni.. sorry ye en sheffy...

noniey said...

hehehehehe.. lawak lah korang ni.. tapi kagum ah kat jet.. sarat pun ada hati lagi nak buat kuih raya..

Beautiful^Devil said...

en sheffy: nnt kte wat byk2 ye? pastu mkn smp kembung.. hehe..

k.noni: sementare larat ni.. wat je la kak.. hehe..

hana_lalalala said...

nak raya ur house! nak makan biskut tu. haha